EmmaFranzén

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Franzén - 29 november 2012 21:25

Hej! Idag har jag varit istan och köpt lite allt möjligt t.ex små paket till Hilda och en chokladkalender. Sen har vi stor handlat på maxi och Becca köpte en tomteluva på toys. Här kommer lite bilder på dom små paketen och bilderna från igår på pysseldagen. ( vill bara säga att det var jobbigt att fixa kransen med allt granris )

 


 

Paketen + chokladkalendern.....


   

Ljuslyktan och kransen :) ( inte så fina )


Av Emma Franzén - 28 november 2012 19:25

Hej! Idag i skolan så pysslade vi olika saker. Jag gjorde en krans och ljuslyktor. Det kanske kommer bilder på dom imon ifall ni vill se. Efter maten så hade vi bild. Jag håller på att göra en julstrumpa :) Efter skolan så hängde Hilda med mig hem till kl. 3 och då kollade vi på film och fikade. Sen har jag bara övat glosor och så. 

Av Emma Franzén - 27 november 2012 17:23

Hej! Idag har jag verkligen inte gjort någonting förutom att titta på film. Jag började med att vakna och stiga upp. Sen äta frukost, borsta tänderna och sen kolla på film. Typ vid halv 3 så kom Hilda och Kasper hem till mig. Jag vet inte varför men det var lite kul iaf. Nu ska jag iaf äta så hej då!

Av Emma Franzén - 26 november 2012 13:55

Här kommer bilderna från cupen och från när vi bakade idag :) 

     

         


Av Emma Franzén - 26 november 2012 11:14

Hej! Igår så spelade jag cup i växjö. Vi kom inte med i final men det jobbiga var att vi fick stiga upp kl. 6 på morgonen.. När vi var där så träffade jag Dannel. ( min gamla klass kompis ) men när jag kom hem från cupen så kände jag mig verkligen inte bra. Så idag är jag hemma från skolan. Jag har feber och så.. Men igår på cupen så typ sträckte jag mitt lår så jag har lite ont idag men det går nog över tills imon. Nu bakar jag iaf lussekatter men mamma och Becca. Bilder kommer lite senare idag. :)

Av Emma Franzén - 23 november 2012 21:55

Hej! idag när jag kom hem så hade jag önskat lite fika av becca just för att var sugen på något gott! Hon hade bakat 2 STORA chokladbollar. Mums... Sen på kvällen så kom Ida och Hanna hit så kollade vi på X-factor. Vi spelade också kort fast jag var sämst på det... 

    

Av Emma Franzén - 22 november 2012 17:42

Hej! Idag har jag ju först varit i skolan. Vi hade spanska idag och det är ganska kul :) Sen så gick jag till dansen. Idag dansade vi till: Don't wake me up m.m Nu har jag precis ätit tacos och ska öva lite på spanska läxan. Hej då!

ps. Bild från dansen i sommras...

 

Ful men rolig bild ;)

Av Emma Franzén - 20 november 2012 20:47

Hej! Idag så har jag gått i skolan som vanligt. Vi började med att ha idrott på vegby sen övade vi lucia. Vi blev även släppta nästan en halvtimme tidigare idag så vi slutade mellan 14.30 och 14.40  Sen direkt efter de så cyklade jag till cruxet. Idag var det musik tema så vi körde lite tävlingar. Men mitt lag förlorade och det var inte bra...   

 

Detta är en bild sen någon månad sen.

Presentation

Emma Franzen

Fråga mig

5 besvarade frĺgor

Omröstning

Vad vill du mest läsa??
 Bilder
 Bara inlägg
 Musik
 Videos
 Outfite
 Inlägg+bilder

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards